Manager Coaching

Ești lider. Sau manager. Oricare ar fi titulatura pe care o porți, în mod cert îți place să ai rezultate performante.

Ai un job provocator și solicitant, dar și aducător de bucurii și recompense. Când vine vorba de performanța organizației din care faci parte, calitatea activității tale și a relațiilor pe care le construiești fac diferența. Și, indiferent de nivelul managerial la care te găsești, te confrunți cu multiple surse de stres. Firește, ceea ce-ți dorești este să-ți faci munca foarte bine, să-ți vezi oamenii din echipă mulțumiți și să iei cele mai inspirate decizii.

Nu întotdeauna, însă, reușești. Și e normal să fie așa. Sunt atâtea variabile în joc. În aceste situații, la cine apelezi pentru ajutor? De cele mai multe ori, subalternii nu intră în discuție. Prietenii pot fi Șefii direcți și colegii de pe același nivel sunt, probabil, cele mai la îndemână opțiuni.

Primii au experiență, s-au confruntat la rândul lor cu numeroase dificultăți și, dintr-o discuție cu ei, poți găsi răspunsul la problema ta. Experiența lor te poate inspira și sprijini să acționezi astfel încât să-ți regăsești echilibrul.

Pe de altă parte, colegii sunt prinși cu propriile lor probleme. Cu fiecare nouă zi, apar noi și noi probleme. Iar răspunsurile trebuie să vină cât mai curând. În fond, business-ul nu poate sta pe loc. Dar tu, ești om. Ai propriile frici, îndoieli, insecurități, dificultăți.

No Comments Yet.

Leave a comment